Dostosowanie paska narzędzi

Podstawowe wiadomości dla początkujących użytkowników MS Excel

Dostosowanie paska narzędzi

Postprzez 1click_klimek » 19 Lip 2012, 18:26

Na początku korzystania z programu Microsoft Excel warto dostosować polecenia (ikony) do własnych potrzeb. Narzędzie to wspomaga i przyspiesza dostęp do często wykonywanych czynności.

Domyślnie pasek narzędzi SZYBKI DOSTĘP znajduje się w lewym górnym rogu okna (tj. obok przycisku pakietu MS Office).
Żeby dodać nowe polecenia do paska SZYBKI DOSTĘP należy wykonać następujące polecenia:
Klikamy na przycisk DOSTOSUJ PASEK NARZĘDZI SZYBKI DOSTĘP i wybieramy pozycję WIĘCEJ POLECEŃ.
Z okna dialogowego OPCJE PROGRAMU EXCEL wybieramy odpowiednie polecenia i naciskamy przycisk DODAJ.
Na koniec akceptujemy klawiszem OK. Teraz możemy zauważyć, że nasz pasek narzędzi poszerzył się o nowe polecenia.

Dobrze jest dodać do paska narzędzi takie polecenia jak: „Wklej wartości”, „Wklej formatowanie”, „Autoformatowanie”, „Podgląd wydruku”, „Zaznacz bieżący region”, „Ustaw obszar wydruku”, „Nagłówek i stopka”, „Wstaw”, „Grupuj…”, „Rozgrupuj…”, „Zablokuj okienka arkusza”.

Pozdrawiam,
Klimek
1click_klimek
 
Posty: 96
Rejestracja: 12 Maj 2012, 20:06

Wróć do Podstawy Excel

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron