Zaznaczanie danych w raporcie tabeli przestawnej

Autofiltry, Tabele przestawne, Wykresy przestawne, Sumy częściowe (pośrednie), Listy, Bazy danych

Zaznaczanie danych w raporcie tabeli przestawnej

Postprzez 1click_klimek » 16 Sie 2012, 15:42

Aby zastosować formatowanie, skopiować dane lub wprowadzić zmiany do raportu tabeli przestawnej, można zaznaczyć pojedyncze komórki lub obszary danych przy użyciu poleceń lub za pomocą myszy.
Pojedyncze komórki tabeli przestawnej zaznaczamy w podobny sposób jak pozostałe komórki arkusza. Należy tylko upewnić się, że kursor ma następujący wygląd:Image

Aby zaznaczyć cały raport, musimy najpierw kliknąć na tabelę przestawną, a następnie na wstążce Opcje wybrać menu Zaznacz i polecenie Cała tabela przestawna
. Image

W tym samym menu możemy jeszcze zdecydować o zaznaczeniu wartości i etykiet.
Excel pozwala zaznaczyć również pola, ich elementy oraz sumy. Wskazujemy górną lub lewą część pola, tak żeby kursor przyjął następującą postać:Image dla kolumn i Imagedla wierszy, a następnie klikamy.

Image
Rysunek przedstawia zaznaczenie elementu Styczeń

Podobnie jak przy zaznaczaniu komórek również i w tym miejscu możemy wykorzystać klawisze CTRL i SHIFT.

Pozdrawiam,
Klimek
1click_klimek
 
Posty: 96
Rejestracja: 12 Maj 2012, 20:06

Wróć do Autofiltry i tabele przestawne Excel

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron