Obliczanie czasu obsługi zgłoszeń tylko w godzinach pracy.

Wszystkie funkcje MS Excel: tekstowe, czasu, finansowe, itd. Funkcje zagnieżdżone i tablicowe

Obliczanie czasu obsługi zgłoszeń tylko w godzinach pracy.

Postprzez Stojaninho » 07 Maj 2022, 22:36

Cześć.
Mam problem z obliczeniem czasu ile trwa obsługa zgłoszenia od momentu rejestracji do momentu rozwiązania przez biuro.
Czas pracy biura to pon-pt 8-18 wyłączając święta.
Zgłoszenie wpada w piątek o godz 20 i zostaje rozwiązane w poniedziałek o 9.
Potrzebuję stworzyć formułę, która będzie obliczać czas jaki upłynał od momentu rejestracji (w czasie pracy biura- w tym wypadku będzie to godz. 8:00 w poniedziałek) do momentu jego rozwwiązania.
Zrobiłem już słownik z kalendarzem z uwzględnieniem świąt, co pozwala mi przypisać do każdego zgłoszenia najbliższą możliwą godzinę zarejestrowania zgłoszenia w momencie pracy biura.
Czy w przypadku rejestracji poza godzinami pracy jest to godzina 8:00 najbliższego dnia roboczego.
Proszę pomóżcie jak obliczyć efektywny czas obsługi kazdego zgłoszenia uwzględniając jedynie godziny pracy biura.
Stojaninho
 
Posty: 1
Rejestracja: 07 Maj 2022, 22:19

Wróć do Funkcje Excel

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości