Cześć.
Mam problem z obliczeniem czasu ile trwa obsługa zgłoszenia od momentu rejestracji do momentu rozwiązania przez biuro.
Czas pracy biura to pon-pt 8-18 wyłączając święta.
Zgłoszenie wpada w piątek o godz 20 i zostaje rozwiązane w poniedziałek o 9.
Potrzebuję stworzyć formułę, która będzie obliczać czas jaki upłynał od momentu rejestracji (w czasie pracy biura- w tym wypadku będzie to godz. 8:00 w poniedziałek) do momentu jego rozwwiązania.
Zrobiłem już słownik z kalendarzem z uwzględnieniem świąt, co pozwala mi przypisać do każdego zgłoszenia najbliższą możliwą godzinę zarejestrowania zgłoszenia w momencie pracy biura.
Czy w przypadku rejestracji poza godzinami pracy jest to godzina 8:00 najbliższego dnia roboczego.
Proszę pomóżcie jak obliczyć efektywny czas obsługi kazdego zgłoszenia uwzględniając jedynie godziny pracy biura.